Photobucket Photobucket Photobucket

10 sebab kenapa aku suka tengok wayang

Asslamualaikum

Hey. terasa lama pulak tak update blog nie.aku tak punya masa yang lapang untuk mengupdate blog nie.sorry blog kalau merajuk dengan aku . .kesian blog aku macam nampak kusam je . nanti tak busy aku make over ye . hikhik .  kita bagi mengeiiahhh sikit eh ;)


Okey.semalam dapat jugak aku pergi berdating dengan my sista Boo Wannie.hehe..plan punya plan at last dapat jugak berdating pergi tengok wayang  cerita Jack and Jill.So far ceritanye kelakar okey..dari start cerita sampai dah nak habis ketawa je..terasa macam hilang semua masalah . suka okey..hehehe..(mata di atas tangan di bahu)..hehe

Okey..saja nak share kenapa aku suka tengok wayang :

1# of coz la screen dia besar and aku puas nak tengok . tak perlu pakai spek pun nampak.(rabun la katakan)hikhik..

2# mungkin sekarang tengok wayang ini macam salah satu hobi aku..hehe(hobi keluarkan duit ke?).

3# tengok wayang ada teman..kalau beli dvd nanti mesti tengok sorang and screen lappy yang kecik.

4# punya teman masa tengok wayang..tambah-tambah bila dengan boyfriend..berdating gitu.bagi aku tengok wayang sama-sama sweet jugak..hehe..

5# bila hangout dengan kawan tengok wayang adalah satu perkra yang happening bagi aku .boleh have fun gituuu .

 6# boleh makan popcorn yang big size tu sorang-sorang masa dalam panggung.dekat rumah kau makan kuaci je..pergghh.tak best ! (kelas kau bedahhh nak popcorn) HAHA

7 # tiket wayang boleh buat salah satu koleksi aku.kalau tengok dekat rumah takde tiket kanHEHE

8# lepas tengok cerita wayang tu boleh cerita balik pot pet-pot pet pasal cerita yang tengok tadi . sama da suka or tak.

9# kadang-kadang tak rasa terlambat pun bila orang lain tanya dah tengok ke cerita tu..cerita ini.hehe.

10 # boleh cakap "aku dah tengok" ( berlagak sebentar) hehe

No comments:

Post a Comment