Photobucket Photobucket Photobucket

Hati ini nak bagi siapa jaga ?

Assalamualikum


Ohh . hati :)

Ohh . Indahnya hidup . bahagianya hidup kalau hati ini tak ada siapa sakiti .
Ohh . Indahnya hidup . bahagianya hidup kalau hati ini penuh dengan warna warni.
Ohh . Indahnya hidup . bahagianya hidup kalau hati ini tawa riang setiap hari .
Ohh . Indahnya hidup . bahagianya hidup kalau hati ini tidak rasa disakiti .
Ohh . Indahnya hidup . bahagianya hidup kalau hati ini sentiasa berbau wangi .
Ohh . Indahnya hidup . bahagianya hidup kalau hati ini tak pernah perit panas sang mentari .

 Sungguh indah jikalau semua ini terlekat di hati mereka dan aku rasa kekadang aku merasa aku telah jaga hati mereka seperti di atas . Itu yang aku rasa . Tapi . .

Ahh . Suramnya hidup . gelapnya hidup kalau ada yang tak pernah fahami diri ini .
Ahh . Suramnya hidup . gelapnya hidup kalau ada yang tak pernah nak bagi peluang dekat diri ini .
Ahh . Suramnya hidup . gelapnya hidup kalau ada yang tak pernah nak jaga hati ini .
Ahh . Suramnya hidup . gelapnya hidup kalau ada yang tak pernah nak percaya diri ini .
Ahh . Suramnya hidup . gelapnya hidup . kasihan hati ini . tak ada siapa jaga hati ini . sedih . tapi kuat juga ni.
Ahh . Siapa nak jaga hati ini ?
Ahh . Sudah penat jaga hati orang ni ?
Ahh . Semuanya akhiri dengan i !

# Tapi yang penting bagi aku adalah biarlah orang tak jaga hati kita .biar kita jaga hati orang dan sedia menerima segala tohmahannya . :))

No comments:

Post a Comment