Photobucket Photobucket Photobucket

Tiga Hari Tiga Negeri !

Assalamualaikum

Eh..aku rasa dah lama tak update blog nie..haish..aku agak busy sana dan sini..ecece..macam aktif sangat kan aku nie..sebenarnya macam-macam nak update tapi masa yang sempit aku rasa..kasihan kan . hikhik..haishh..emo pulak nie..sekarang ni aku dah xnak emo-emo tu..aku nak happy je..lagi best kan kalau happy..yipeeeee..:)

Okey kalau tengok entry aku mesti macam aku pergi bercuti kan atau ber'vacayyyy' gitu . hehe . betul lah tu kalau sape rasa macam tu . . seeeppp sikit. ! ohh.. sebenarnya minggu lepas aku bawa housemate aku si Ziela pergi jalan-jalan utara..orang sarawak tak pernah jalan utara aku habaq mai..so cheq pun bawa la die ikut cheq balik Penang-Kedah-Perak..wah..banyak negeri kan dalam masa 3 hari . haisshh..penat cheq berjalan sana sini..Fist sampai penang and stay dekat rumah aku dekat penang and esoknye pergi jalan-jalan dekat 1AVENUE..bagi si ziela nie shopping..hehe...lepas tu balik kedah pula..and esoknye pergi taiping..hikhik..pegi taiping hari yang best sebab aku dapat pergi taiping..ada kenduri sedara aku dekat sana..yang paling aku rasa best sebab sebelah rumah kenduri ada sawah padi okey..aku lah orang pertama dalam kereta menjerit bila tengok sawah padi tu..sebab sebelum nie aku teringin nak berpijak kaki dekat sawah padi yang best..suasananya superb..aku macam nak menjerit je bila sampai tu..ada pulak kawan aku nie lagi seronok kami bergambar and die pun suka suasana perak nie..hehe..suke-suke..lepas tu ingat nak pergi tasik taiping tapi malangnye tak dapat berpijak dekat tasik tu sebab hujan..ye..taiping memang raja hujan bile petang..ok..disitu agak sedih sebab itu tempat yang kedua aku teringin nak pergi..just boleh tengok dari dalam kereta..sedih kan..kan..seppp sikit :0 Ok nak merajuk kejap dengan tasik taiping..hehe..boleh pulak kan..takpe next time ak pergi pagi-pagi buta dekat situ..hikhik..;p
macam mana pun tiga hari tu hari yang best bagi aku..ziela and family aku..hehe
Nah laa aku tunjuk sedikit gambar kitaorang dekat bawah nie :))







No comments:

Post a Comment