Photobucket Photobucket Photobucket

Baru terasa rindu berombak


Assalamualaikum =)

"Hidup ini hanya kita yang merancang tapi Allah yang tentukan segalanya.
Kadang-kadang apa yang kita merancang untuk yang terbaik tapi Allah tahu apa yang lagi terbaik untuk kita."

AWAK. Baru sekarang saya terasa rindu dekat AWAK.
Baru sekarang saya terasa sunyi sepi tanpa gelak ketawa.
Baru sekarang saya terbayang AWAK datang menjemput saya untuk kemana saja.Saya dah rindu.
Baru sekejap AWAK pergi dan bakal berjumpa dengan dunia baru.Saya dah rindu.
AWAK.saya rindu segala apa yang saya lakukan bersama AWAK.Sangat banyak kenangan.
AWAK.Saya berharap walaupun kita berjauhan.erat kasih sayang hubungan kita kukuh sampai bila-bila.
Insyallah.Semoga ALLAH permudahkan segala urusan untuk masa hadapan dan saya berharap hati AWAK sentiasa kuat menceburi apa jua rintangan.
Ingatlah saya akan sentiasa berdoa kepadamu dan sentiasa berada dibelakangmu untuk memberi yang terbaik dan menyokongmu.

:) sayaRINDUawak:)



-Aishiteru Awak-


No comments:

Post a Comment