Photobucket Photobucket Photobucket

Sana Sini Bola Cerita !

Hey Assalamualaikum

Mulakan entri yang tak berapa nak awesome nie dengan pic muka happy terpeace-peace =D
hik hik hik !


Oyeah . Oyeah . nak peace lagi lahh sebab aku bangga Malaysia menang tadi weyh separuh akhir MALAYSIA VS MYAMAR ,Malaysia-1 vs Myamar-0 . semangat hari ne aku nak tengok bola semi-final sebabnye sebelum ne aku tak berpeluang nak tengok bola live dekat TV sebab hostel aku ada tv tapi xde channel yang gempak2..*tolong kesian sikit sama aku . ceh2..nak cakap padan muka la teww . nak cakap bagus la leh fokus study le teww kan . lalala . ye la awak-awak sekalian . HAHA . . Oh okay aku terasa lain bila sebelum ne pergi mana -mana orang cakap pasal bola . bila tiba malam je mesti aku nampak ramai orang lepak dekat kedai mamak seksyen 13 ne tak pun bila pergi seksyen 7 lagi lah penuh orang dekat kedai mamak yang selalu aku lepak tu disebabkan mereka-mereka tengok bola . tapi mase tu ak tak berpeluang nak tengok ! kesian lagi sebab korang boleh tengok kan . HAHA . Lepas tu esok pergi kelas budak-budak kelas tanya aku "you ada tengok match bola tak semlam?" ohh ! okay , aku blurr . jawapan aku tu pun budak kelas aku macam nak percaya ke tak aku ne tengok ke x . HAHA . sebab bila dekat hostel aku  akan dengar orang jerit bermakna Malaysia menang le teww . .sana sini semua cakap pasal bola sampai abah aku pun sanggup telefon suruh anak die nie tengok bola . HAHA . tetap jawapan sedih "hostel adik takde channel yang ada live bola tu la abah : ! tolong unlike terus ! HAHA . So esok pegi kelas member aku tanya macam nak aku gtau terus tak payah diorang tanya dulu . Ne Malaysia masuk final sebab aku tengok le tewww . hihi..Tolong Like ! HAHA . Okey lah aku sekarang bangga sangat Malaysia Harimau Malaya dapat ke peringkat Final ! Keep it on MALAYSIA !

No comments:

Post a Comment