Photobucket Photobucket Photobucket

Hello Semester F.O.U.R


Hye hello to Semester F.O.U.R  please ! ;)
Actually agak terlambat sikit aku update pasal masuk semester baru nie . dah dekat dua minggu dekat kolej . hee tak pe kan .Sekarang macam tengah free kejap before nak tunggu kelass operational managemnt kejap lagi pukul dua . oyeahh penat ulang alik bila gap mase banyak sangat . sabar je sayang . so da mase ne bolehlah update kejap sambil cari info pasal assgment . hamboii dah da assgment baruuu nak hupdate ! ish2 . ketuk sikit kang . hee . . Eh pejam celik pejam celik sekarang aku dah jadi senior dah . . ceh ceh nak bangga sikit . tapi senior apenye badan nie still kecil and orang jalan pun tak nampak aku . hihihi . Semester nie aku ambil tiga subject je . sikit je kan padahal long semester .orang lain semua yang ada amik enam subject . amekkawww ! haha . .Lagipun aku yang nak tiga subject semester nie . takut nak bawa berat2 . sebab takut pointer mane tau jatuh sebab subject kali nie semua susah-susah . lagipun lecturer da pesan ikut kemapuan tahap mane yang boleh .makin meningkat semester kita makin susah la subject tu . semester ne aku berjumpa dengan subject Human Resource,Operational Management and Acc Management  . .amekaww lagi . tiga nie pun dah garu kepala. lalalala . .Lectuere semester nie pun best . . ada yang pernah ajar and ada yang first time . hee . Lecturer dah pesan sem nie kena struggle betul-betul,awak tu dah semster 4,dah tak leh nak gatai2 nak ponteng kelas . .assigment submit . . terutama aku nie cepat lupa pulak sekarang ne haishh . .banyak sangat masalah bermain dikepala nie ..haishh..padah ne bila lupa-lupa nie . nanti diri sendiri yang kena . huhu . chill la sarah jazmira oii . Hope semester nie i will do my best ! Target the best pointer ! ;)

No comments:

Post a Comment