Photobucket Photobucket Photobucket

Kekosongan di isi ;D


Heyyouuuu..Hey Velogerrs :)
Lately ne aku diserang virus yang baru..Virus tak boleh nak tido..Ne bukan kes makan ubat tak tido..tapi mata nie memang tak boleh nak tido..kenapa?kenapa?kenapa?Aku pun tak tahu..Kalo boleh dah dekat nak bunyi azan subuh barulah mata ne nak pejam sampai matahari naik..err..anak dara tak boleh macam tu..tak bagus orang tua kata..cancel terus bakal mak mertua nak jadikan menantu..hihihi...
So..apa yang aku buat masa mata tak boleh tutup ne..dengan rasmi macam da hikmah aku tak boleh tido tu..ak menghadap lah 24 jam Fb..dengan Fb bosan and da satu malam tu kawan aku merangkap my junior da tegur dekat velog aku bila nak make up ini velog..Velog aku yang tak seberapa ne..Aku cakap aku tak pandai nak buat semua..hihihihi..biasalah tak gila velog sebelum ne..then aku fikir best jugak dapat make overrr velog ne..aku ambik seruan dye untuk aku make up velog ne..tengok lah dekat atas tu..hehe..
My NEW VELOG!
To my friend :
Hehe..saye da lah make up ckit ini...
Berapa awak boleh bagi bintang?? 
heee :)) (sukerr tersipu-sipu malu)

No comments:

Post a Comment