Photobucket Photobucket Photobucket

Diam tak diam

Assalamualaikum..
Hey youu...
Hari ini dah tibanya hari jumaat..esok dah sabtu so ini bermakna hanya tinggal beberapa hari saje lagi aku bakal meneruskan kehidupan aku sebagai seorang pelajar  kembali yang harus mencapai kejayaan demi masa depan yang harus diwarnai dengan indah dengan kebanggaan .err..ape aku merepek ! kalau tak faham tak pe biar aku yang sendiri yang memahami. =-=




Err..aku bukan nak menconteng panjang-panjang..tapi tangan aku ne gatal untuk menulis di sini jugak ..tak salah bukan?Hari ini tak macam hari aku yang lain.aku kosong.orang putih kata empty.=-=
(okey stop berlagak nak cakap omputih) err..

Aku KOSONG ! sebab aku rasa sekarang better aku diamkan diri demi jaga hati orang lain.biar aku diamkan diri demi kepentingan orang lain.Biar aku diamkan diri supaya tak sakitkan hati orang lain.Aku harus diamkan diri supaya tak timbulkan masalah serta porak-peranda.Lagi BAGUS BUKAN ? =-=
Sebab aku nak semua bahagia..Aku nak tengok semua orang happy-happy.Biar aku tak happy takpe bukan?

Demi semua orang aku nekad untuk memberikan yang terbaik untuk semua orang kerana aku sayang semua orang. Sarah sayang semua.=-=




No comments:

Post a Comment