bila digelar sang pemarah !

Assalamualaikum

cube tengok muka aku yang tak comel macam korang kat bawah ne.
ada muka seorang pemarah and garang ke?


# Sejak-sejak nie aku  macam rasa asyik digelar seorang yang pemarah ..
# Aku tak suka digelar macam tu .
#Sebab aku bukan macam tu.
#Hari-hari ada je perkataan marah keluar pada mulut .
#Pada hakikatnya aku bukan begitu .
#Itu bukan aku.
#Aku rindukan apa yang aku rindukan ini
#Hanya aku seorang dapat ungkapkan 
#Aku cemburu tengok kawan aku dengan sang pencintanya
#Aku rindu sangat macam tu .
#Berbual-bual panjang-panjang mereka
#Tapi aku hanya sekejap .
#Tak puas aku merasanya.
#Kalau gadis lain juga akan merasa macam aku rasa .iye bukan ?
#Kadang2 perasaaan marah tu muncul bila masa kita tak sedar
#Aku minta maaf kalau aku seorang pemarah .
# Aku sangat mencintai dan merindui sang pencinta ku.
# i l o v e y o u M.A.A#

No comments:

Post a Comment