Photobucket Photobucket Photobucket

Sakit Pedih !


Hey Bloggers :)
 Okeyh..okeyh bila korang tengok entry aku ne agak-agak ak mesti sakit ape kan..sakit hati...sakit mata..sakit kaki..and blaa..blaa..blaa...
Sebenarnya ak ne tak sihat since mula dari cuti sem hari tu sampai hari ne..dah nak habis cuti dah..dari demam yang tak tentu..sampai sekarang aku tak selesa dengan perut nie pulak..serious pedih je bila aku berjalan ke mana-mana..Confirm lah aku risau ne..huhu..tak sukaaaa..:(
Kalau sekarang aku sakit takpe jugak mama and abah boleh tengokkan tapi macam mana kalau sakit aku melarat bila balik kampus..uwaaa..sedihnyeee...aku tak nak menyusahkan mereka..tapi sekarang perut nie pedih..
Kadang-kadang aku fikir ne salah satu faktor aku makan tak menentu sebabnye aku mmg jenis macam tu..dah biasa and bila aku pegi jumpa doc nanti jawapannya akan sama dengan aku..:(
Sem break aku kali ini telan dengan ubat je..penat sangat...aku hope bila nanti masuk sem baru aku sihat dan ak berdoa aku cepat sembuh...Korang2 tolong doakan same ok.. :(
Aku nak sihat dan perlukan tenaga balik :o


No comments:

Post a Comment