Photobucket Photobucket Photobucket

Dating BFF !

Hey Bloggers :)
Sekarang dah jam 4 pagi tapi mata aku tetap jugak tak boleh nak pejam..susah nk pejam..tak suka betul lah...wahai mata pejam la..confirm esok aku rasa sakit kepala..errr...tak suka..tapi tetap nak update jugak even followers aku tak ramai macam korang-korang tapi aku tetap jugak nak update sebab dah minat sgt..hihihi..tak pe kan..kan..kan..;)
Sekarang ne aku da dkt penang..wee..suka.suka boleh pegi dating ngan BFF aku ne..BFF aku si budak comel Ekin..hehe..sekarang dia tengah cuti seminggu..memang masa yang sesuai lah untuk kami pegi dating .:)

---------------------------------------------------------
1#Ne lah Ekin yang comel je :))

Kami just pegi jalan-jalan and makan-makan...hehe...kami tak habis-habis berborak gelak sana sini ...ye la terasa macam setahun sekali dapat hangout...yang paling kami gelak sebab cari gajah yang aku nak sangat jumpa and ekin pelik da gajah dekat sini..kan ekin..hihi..After that pegi meet "kawan lama" kejap..kejap je tak boleh lama-lama..hohoho..On the way tu aku pergi cari souvenir dekat my lover sista(adik baru)..hehe..Then kitaorang snap pic..tak dapat nak snap byk2 sebab hari sangat lah nak hujan..Huhu...tapi kami tak berganjak...menikmatilah katakan...ceeewaahhh ;)

2# And last dapat meet my MR.Elephant...sweet kan ;)

After that kami meet lagi kawan lama..mmg kawan lama..kawan smpai form 3 habis tu dah jumpa..kalau meet mereka memang gelak lagi tak boleh berhenti...hehehe...best bila bercerita zaman sekolah balik..kenangan manis pahit semua cerita smpai tak sedar perlu balik..Hehe.
Anyway Thanks Thursday ;)

No comments:

Post a Comment