Photobucket Photobucket Photobucket

Love Kids

Heyooo...Heyyoo..

Actually aku dah mula bosan bila cuti sebabnya asyik makan tidur..confirm berat aku naik..huhuhu..tak suka lah ...HAHA...tapi nak buat macam mana kan sebabnye ne lah rutin harian aku...

Okey..okey..entry ini sebenarnya aku nak cerita macam tajuk entry aku lah..HAHA..Aku mula suka budak-budak and budak-budak suka aku...cehhh...yeahh...sebabnye aku nie susah untuk rapat dengan budak-budak..hihihi...sebabnye aku tak pernah ada adik dan tak pernah menjadi seorang kakak ...ngee ;)

"You can learn many things from children.How much patience you have,for instance"

Semenjak cuti nie aku rasa hati aku girang..seronok bila ada dua orang budak comel ini dengan aku..mereka dua selalu bagi aku ketawa..kadang2 kami boleh share ape yang kami suka and tak suka...sweet kan...dan aku gembira bila bersama mereka..suka sangat jadi seorang kakak..hehe...at least aku dapat rasa macam mana rasa jadi seorang kakak..aww..best sangat..hihihi...sekarang aku dah ada adik baru,,sepasang okey...Fiona Danielia and Syam..hihihi..



Hari tu dapat jugak hangout dengan mereka ne..pegi Batu Feringgi Night Market...Suka mereka berdua jgn cakap lah...happy je bila aku sampai...terus nak naik satu kereta nie...Hehehe..bercakap je kitaorang..snap sana snap sini...Mereka dengan camera lagi tak boleh pisah ok...HAHA..lagi aku suka...And Fiona asyik bisik dekat aku nak sangat beg SMURFS tu...beg tu comel..siap cakap dekat aku "akak beli lah satu" hehe...at last die dapat jugak beg yang comel tu...aku tak beli ape pun...sebab tak tahu nak beli apa..hehe..just jalan-jalan rasa angin laut kat sane..fuhh..best and tenang sangat..Thanks saturday :)


itu mereka yang comel..peace ;)

p/s : Kadang-kadang aku berfikir kan best jadi kanak-kanak balik..tak perlu nak berfikir apa-apa yang boleh mendatangkan masalah...hidup kanak-kanak penuh dengan keceriaan...tapi bila aku bersama mereka aku rasa sangat bahagia tanpa memikir segala masalah dunia. :) 

                                  

                                               Love,
Sarah Jazmira ;)




No comments:

Post a Comment