Photobucket Photobucket Photobucket

Boleh ker ?


Hey peeps..hari dah gelap gelita berbunyikan seekor burung hantu yang sangat menakutkan bunyinya..ini tempat dia so sangat famous la dengan burung hantu yang berbunyi di sini,sana.situ..dekat cermin bilik segala bagai..ok fine.tangan aku tak mengantuk lagi oleh sebab aku tak dapat nak nyenyakan mata nie.hmm..sebab keadaan aku macam Elmo diatas perlu pakai cermin mata hitam esok pagi bila bagun dari tidur..ha?sebab apa..mata merah..mungkin..emm..ok.fullstop. 

Boleh kan?

 Aku tunaikan apa yang dimahukan.
Aku bertindak demi kebaikan
Aku menurut segala permintaan
Supaya aku mendapat yang terbaik demi masa depan
Aku sentiasa memberi sokongan
Aku tidak lagi pandang ke belakang
Aku menjadi semakin matang
Boleh kan?
Aku menjadi terbaik kepada semua orang
Boleh kan ?
Aku perlu tanam semua itu dari sekarang demi tersayang .




No comments:

Post a Comment