Photobucket Photobucket Photobucket

Sibuk Dengan Masalah Dunia !

Assalamualaikum

Huh..akhirnya hari ini aku baru berpeluang nak conteng velog aku yang dah berhabuk nie dengan adannya Streamyx Boo Wanie..thank ya..haha kecoh aku sebentar.
Nie semua gara-gara broadband a.k.a berukband aku buat pasal..quoto limit la sgt..haishh..aku nak buat kerja punnnn susah tau tak ! grr..geram bhaii..tapi sabar sebab bulan puasa.nanti aku bayar ok la 2..HAHA.
Okey.Tajuk ENTRY aku macam HOT tapi tak COLD ok! HAHA.



Tetiba aku rasa bulan ramadhan nie banyak sangat dugaan atau masalah dunia yang aku dapat kadang-kadang ingin aku menangis oleh kerna bahu aku macam tak dapat nak memikulnya.aku sedih.Tapi aku kena sabar untuk hadapinya.mungkin ini ujian Yang Maha ESA kepadaku.Aku perlu redha.

Emm..banyak sangat masalah yang aku hadapi..pertama dengan masalah rumah sewa aku dekat shah alam nie ha,,dah macam kena halau oleh owner umah tu yang tiba-tiba muncul.So..kami serumah harus keluar dari rumah itu.ada faham keluar dari rumah itu.sedih sangat..Semestinya kitaorang semua terkejut sebab tiba-tiba kan..tapi kami sebagai student dan penghuni tidak bersalah dan hanya ikut apa arahan pihak yang berkenaan tapi alhamdullilah Tuhan Yang Maha Esa tunjuk jalan yang benar kepada kitaorang.Ada sebab2 tertentu jadi begini.tapi itu hal mereka.Apa-apa pun Doakan aku dan kawan-kawan aku berada dalam keadaan selamat ye.Amin di rumah baru.

Masalah kedua aku rasa semester nie macam semester DOWN bagi aku.Entahla kenapa lepas mid hari tu aku rasa begini.Bukan sebab aku tak boleh handle tapi masalah kelas yang selalu takde.aku pergi je CANCEL.Tambah-tambah minggu ini aku pergi langsung tak ada.aku hampa.bukan apa aku takut semangat belajar aku hilang entah ke mana.serious aku takut.Aku berharap Semangat aku sentiasa kuat menghadapinya.Kadang-kadang aku rasa perlu seseorang untuk memberi sepenuh perhatian dekat aku sahaja tapi aku tak boleh begitu kerana mereka juga mempunyai hal dunia yang lain.Aku perlu atasinya dengan sendiri.

So" Masalah Dunia Aku Tak Sama Dengan Masalah Orang Lain"
Doakan Masalah Aku Dapat Diatasi Dengan Cepat.
Amin:)

2 comments:

  1. kesabaran mu akan mematangkan kamu dan menjadikan kamu lebih memahami tentang asam garam kehidupan...kamu masih da owg yg kamu syg..semua menyokongmu dan ttp menyokongmu..keep smile coz it can make u feel strong...i will be with u 4ever...dun wory k..

    ReplyDelete