Photobucket Photobucket Photobucket

Kejutan Terkezut !


Assalamualaikum



Aku sangat cinta pada tarikh 2 0GOS 2011 ;)
Semalam ada someone buat suprise yang aku tak sangka :D
2 OGOS 2011 ialah tarikh yang aku tunggu sangat-sangat.
Tetiba pulak ada Suprise darinye betul-betul depan umah aku.
Die datang dan bawa kotak yang sangat besar.
Serious aku sangat terkezut dengan kejutan tu,
Perasaan aku masa 2 bercampur happy and nak nangis pun ada jugak sebab aku sangat happy.
aku masa 2 tak tercakap dan mulut bercakap "thanks sayang".
"thanks sayang" 2 adalah kata2 yang penuh makna bagi aku.
Then aku buka kotak OMG! die bagi " bear besar" dekat aku.
lagilah aku terharu sangat2..thanks my dear.

To my dear Azarul Azuan :

Thanks sebab awak selalu ada dengan saya
Thanks sebab awak tak penat layan karenah saya
Thanks sebab awak selalu faham saya
Thanks sebab awak ajar saya erti hidup yang sebenar
Thanks awak selalu wat saya happy
Thanks sebab awak selalu bagi saya semangat.

Kadang kala saya terfikir bagaimana kalau satu hari tetiba awak takde dalam hidup saya.
saya dapat rasakan hidup saya mungkin tak sempurna tanpa awak.
mungkin hidup saya gelap bila tanpa awak Azarul Azuan
Saya bahagia bersama awak selama 5 tahun ini.
Tiada siapa dapat gantikan awak untuk berada dalam hidup saya ini :)

Love youuuu   Muhammad Azarul Azuan ;)





No comments:

Post a Comment