Photobucket Photobucket Photobucket

Masa Petak ;)

Assalamualaikum

Ermmm..aku tak tahu lah nak mula entry ni macam mana...haisshh..teruk kan aku nie..haha.. ok FINE. sarah jangan nak berleter panjang sangat.teruskanlah cerita.Ha...okey tadi aku bersama-sama ziela,hana,cik nal with boyfiee dye hangout  ke Masa Petak ye.Oyeaahhh !Oyeaaahhh !Masa Petak tu aku dan mereka semua jejak ke Times Square.Dah lama kami planning nak shopping raya dekat situ sebab murah gilaa bhaiii sebab zila kawan aku dari sarawak nie dh lame teringin nak pergi..Tahun nie je kan kita dapat hangout same2 untuk shopping raya sebab tahun depan belum tentu lagi kan..kan..kan...HAHA.Dan hari ini dah pegi situ dan mereka semua shopping habis dan laksanakan hajat mereka untuk membeli apa yang mereka nak..beli itu dan ini..rambang mata jugak katanya sebab terlalu banyak pilihan..hehe..tapi best kan..Ehem-ehem aku sendiri dah tentu shopping jugak untuk raya nie..arghh..suka tgk semua baju..pening nak memilih..suka tengok banyak rantai-rantai yang unik..aku pun grab lah yg mane berkenan..hehe..amik-amik selagi berkenan..banyak wooo aku beli..balik shah alam baru perasan banyak jugak tapi puas sangat2..hehe..berbaloi-baloi(jangan nak iklan KAMDAR sangat sarah) Hehee..Best sangat jalan-jalan ngan korang...hehe
Thanks dekat Cik Nal sebab belanja kitaorang berbuka puasa ya..
LOve youuuu ;)

Sarah-Zieyla-Hana ;)

-Manal Zulaikha-

No comments:

Post a Comment