Photobucket Photobucket Photobucket

Geng Baru !

Ehem..Ehem..Malam ini aku mood nak conteng velog dah dtg..yeay(suke sebentar)

Assalamualaikum

Ehem..ehem..ehem..testing suara..tekak..hati..limpa semua..ya!aku jadi gila sebentar sebab aku masih tak punya IDEA nak buat assigment Quality Manangement.hmmm...Aku dan budak kelas aku kena berhati-hati buat assigment kali ini sebab tak nak kena REJECT!hmmm...ohh..ini bukan topic untuk tajuk entry di atas.fullstop.;)

Ehem..Ehem...
Oyeahh..Oyeaahh..sekarang aku punya GENG BARU !
Lalala..aku punya GENG BARU nak berblogging ini.
Dulu masa pertama kali aku ada velog nie..
Aku masih tidak punya geng sama-sama nak berblog.
Hmm..macam bosan pun ada
Tapi sekarang dah ada geng orangnya comel kot...
Suka tengok die sebab die putih..comel..muka sweet je.. 
Helorrr GENG BARU 



Gadis yang comel bagi aku sebab aku suka tengok orang kulit putih..hee...
Dulu first time jumpe serious memang tak ngam macam die cakap..
nak bersembang lagi lah...
Tapi sekarang aku dengan die saling kenal mengenali..hee..sukaa...
Topic selalu kitaorang cakap pasal blog lah..hehe..
hee..die selalu tny "dh update ke?" "lame tak update eh"
Soalan cegini wat aku semangat nak berblog..slow n slow..hehe..
Dia lah juga orang yang ajar aku nak selongkar pasal blog nie..heee..
sukaaa..Thanks ya eyqa :)





1 comment:

  1. wink3 , kite dah terbace lah awakk . haha :D
    i loikee :)

    saye pun ade geng baru , geng blog 221 . hee :P

    ReplyDelete