Photobucket Photobucket Photobucket

Comel ke Raye BERJUBAH !

Assalamualaikum Muslimin


Saye Nur Sarah Jazmira nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada family yang tersayang,kawan-kawan, blogger2 yang singgah dekat velog aku yang tak seberapa nie.:)

Minta maaf jikalau diri ini,
Terkasar bahasa
Tersilap bicara
Termarah yang tak kena
Tertanya tak tentu hala
Tersasul yang tak sengaja
Terpukul dekat mana-mana
Terpekik di telinga
Terpinjam harta benda
Termoody tak semena-mena
Termaki bila-bila masa
Terusik yang sengaja.
MaafZahirBatin

Hey bloggers..sebenarnya aku sangat lah teruja raya tahun ini aku beraye berpakaian jubah ye..jadi mak arab sebentar..hihihi..sebelum nie aku tak ingin and tak rasa pun nak pakai disebabkan tak rasa nak pakai..tapi bila dah pakai jubah hitam bermanik pink yang comel diri ini terasa comel sebentar..hihihi..issshhh...*sje puji diri sendiri sebab tau xkan ade yang puji..hehe*opppsss..:)



*comel ke saye BERJUBAH*

Actually tahun ini aku beraya di teratak baru aku dekat sungai petani,Kedah..wahh..beraye di rumah baru..suasana yang baru dan lain dari tahun-tahun sebelum ini..:)
Just tunggu orang datang beraya di rumah..sebab aku raye ketiga baru akan berjalan kerumah sanak saudara di penang dan beraya dengan kawan-kawan aku di penang.tak sabar !So..tak sabar nak melaram esok..sebab aku masih belum melaram,..wahh...gedik sebentar..hehehe..
Nantikan post aku yang akan datang..hehe..tak sabar nak beraye ngan adik beradik and kawan-kawan..hehehe











No comments:

Post a Comment