Photobucket Photobucket Photobucket

Ragam Oh Ragam .

Assalamualaikum

Hey Blogger ;)

Hari ini tak sama macam hari semalam.
Hari semalam aku dapat melihat pelbagai ragam-ragam manusia ye.
Begini ceritanya..
Semalam aku ada kelas macam biasa.
Then balik rumah si housemate kesayanganku ini si Ziela dah cakap "jom sara" !
Agak terkejut juga sebab nak pergi mana eh..
Berfikir dan berfikit ohh ya nak pergi ke bank islam..
Then siap2 pukul 2 kitaorang gerak dan paling penting aku pergi ke kompleks naik BUS ye.sila ulang naik Bus okey!sebab dekat shah alam sebelum ini aku tak pernah naik bus.
Yang bestnya first time aku naik bus dekat shah alam nie first time aku di drive oleh seorang wanita.
Respect kaum wanita sebab tak kira pekerjaan pe sanggup bekerja untuk mencari rezeki.:)

Then sampai dekat Kompleks PKNS si Ziela ajak lagi "jom sara"!
Ha! jom pergi makan satay kajang.
Tapi ragam pekerja dekat situ pelik-pelik ok.
Hee suka okey sebab ziela comel ini belanja satay kajang.lame tak makan kot.
Thank youuuu ziela :)

Ziela cute kan :)

Lepas tu terus gerak pergi cari dekat mana bank islam kalau berjalan kaki.
Sempat jugak kitaorang sesat ok..itu adat biasa ok kalau dah first time.
Habis malu jugak muka nie sebab kitaorang silap pergi masuk bagunan  MBSA.hahaha...
Patut lah da 2 orang tu aku tengok ragam mereka lain sebab muka macam kami masuk MBSA.pelik kot.
Terima kasih dekat pak cik tu sebb tunjuk jalan yang betul..heee..
Then jumpa pun Bank islam.
Habis dah settle semua pergi Nagoya tengok kain baju raya sebab aku tak beli and tak buat lagi.sedih-sedih.
Korang mesti dah tempah dan buat kan..sukanya..:(

Last sekali kitaorang tengok macam ada masa je lagi..
Lepak dekat Tasik Shah Alam sebab lama tak lepak sana..
Best jugak lepak dengan ziela dapat tenangkan jiwa nie..hee...
Then snapking2 dengan ziela sampai penat...
Suka. ;)


S N A P K I N G ;)

 Ragam Kami :)


: Nampak tak muka BULAT saya tuu:
Tak suka.
Perlu Diet yang segera :(







:SEKIAN:
;)




No comments:

Post a Comment