Antibody Aku Lemah !


Assalamualaikum

Kawan-kawan semua sihat?
Hopee semua sihat ye.
Emm.entry aku hari ini macam da perkara negatif kan?
"ANTIBODY AKU LEMAH"
Ya! memang ada perkara negatif yang aku tak suka dan ramai orang pun tak akan suka.
Aku dah seminggu tak sihat.hari demi hari,aku batuk,demam,selesema sampai sekarang.
Terseksa weyh jiwa aku kalo benda ini berlarutan.
Makan UBAT? boleh dikatakan semua ubat aku dah telan ! ubat yang berkaitan ok Tapi aku tetap tak sihat!
Jumpa DOKTOR ? aku lebih rela balik penang jumpa doc dekat sana sebab doc sana memahami pesakitnya!doktor dekat sini sangat tak memahami.ubat je mahal tapi sumpah tak berkesan langsung.buang duit aku je.

Punca-Punca aku berlarutan demam:

:budak rumah aku demam dulu baru aku terkena sebab ANTIBODY AKU LEMAH:
:roomate aku share air dengan aku sebab tu AKU DEMAM DIA PUN DEMAM:
:pegi kolej masuk kelas dua orang kawan aku batuk yang serius,VIRUS CEPAT SAMPAI DEKAT AKU:
:Cuaca dekat sini panas hujan panas hujan tak menentu antara faktor AKU DEMAM :

-sekarang peneman aku hanya ubat batuk CAP IBU DAN ANAK -

Doakan aku baik dengan cepat dan dapat meneruskan hidup dengan sihat
:Aku Nak Sihat :


2 comments: