Photobucket Photobucket Photobucket

Your Road Maps To Sucess Starts HERE !

Assalamualaikum

:bersama tiket masuk:
*formal ye*

Semalam saat-saat yang ditunggu2 nak pegi satu seminar yang dianjurkan oleh kawan-kawan aku pelajar semester akhir.
Alhamdullilah mereka telah berjaya melancarkan SEMINAR KOMUNIKASI ini semalam.Ini bukan calang-calang seminar ok.wahh.. jangan ayat fomal gitu bak kata ALLY ISKANDAR.









Talk with ALLY ISKANDAR ;)
Hensem weyhh..:)




Excited tunggu ;)

Okey.semalam tetamu undangan  seminar ialah jejaka yang sangat ensem yang aku suka.sebelum nie tengok dekat tv je tapi semalam ambik kau tengok depan-depan dan semalam kawan aku book dekat seat depan supaya aku boleh tatap wajahnya."terima kasih ye hana sebab bagi saye duduk depan2..hehehe..
Confirm2 lah ALLY ISKANDAR yang macam aku mention dekat atas 2 kan.
Talk yang dye bagi best sangat.banyak input boleh dapat.
Antara input dengan dengan menatap wajahnya aku lebih menatap wajahnya ye.
hihihihi...
Subahanallah hensem sangat dye.hehe..sukaaaaa.. :)
Bagi aku dye sangat kelakar orangnye.even semalam kitaorang dengan dye macam berborak antara satu sama lain dan share pendapat sama-sama tentang KOMUNIKASI. tapi sayang aku tak dapat nak ambil gambar dengan dye sebab dye sangat rushing.huhu..tapi sudah menatap wajahnya sangat mencukupi ye.dan tak larat nak ketawa sepanjang event 2.banyak sangat kenangan manis semalam.
And lastly nak congrats dekat pelajar pengurusan semester akhir sebab korang dah berjaya!
Next semester is my turn. 
;)

No comments:

Post a Comment