Photobucket Photobucket Photobucket

Sangat Bersyukur ;)

Assalamualaikum


Hey Bloggers ;)

Bersyukur.Bersyukur.Bersyukur.

Pagi ini class cancel.sangat seronok okey sebab boley bagun lewat sedikit ya.hehe
Haisyyh..teruk kan anak dara ini.lagipun perut ini sangat lah meragam.Benci.
Then dapat mesej dari classmate aku Cik Mar. "Sara dah amik result?"
Yeaap..confirm aku 100 peratus terkejut beruk dan bagun terus ya.
Angin ribut takde tetiba result nak kuar.
Ahh..aku cakap itu semua khabar angin sebab tempat study aku memang banyak khabar angin yang tak boleh pakai.So..aku malas nak percaya.
Lepas tu confirm betul-betul terus aku percaya dan siap2.
Aku mase 2 memang mandi tak basah..makan tak memang tak ar kan.asyik fikir and fikir.
Sampai je kolej terserempak kawan semua pakai tanya..makin ditanya makin aku takut.
Pergi bilik slip exam dengan perasaan dup dap..dup dap..
Lepas beberapa minit namaku dipanggil.
Tidak ku pandang slip 2 tapi apabila melihat hati berbunga2 dan bersyukur sangat dapat naikkan pointer aku lagi.BERSYUKUR KEPADA TUHAN.amin..amin..amin,
So..aku beriktihiar semester ini aku nak target lagi tinggi untuk exam yang akan datang.
Insyallah.Thanks kepada smeua yang doakan aku ye ;)





No comments:

Post a Comment