Photobucket Photobucket Photobucket

Happy Birthday Hadif !

Happy Birthday HADIF!Happy Birthday HADIF !Happy Birthday HADIF!
Happy Birthday to you baby boy HADIF !


: Semalam celebrate birrthday budak comel pakai baju mickey yang aku sangat sayang sama dye.tersangat sayang sebab sebelum nie aku susah nak suka budak-budak tapi bile dengan baby HADIF ne aku sangat suka bermain dengan dye.dye suka sama aku.suka main sama aku.comel kan dye.:





 :Semalam dah SETAHUN dah dye.alhamdullilah dah nak besar nie.tak sabar nak mengurat dye.sebab nant dye besar mesti HENSEM.suka.suka.suka.hehehe..Aunty sayang HADIF.:


 :Suka picture nie:



:Semalam ramai orang datang.suka la happy je semua.ada sekali majlis doa selamat.aku nak thanks dekat AZARUL AZUAN dan KAWAN-KAWANNYA sebab sudi datang.thank a lot guys..hehe:

:Alhamdullilah kenduri semalam berjalan dengan lancar.Semoga Muhammad Farish Hadif panjang umur dan murah rezeki aunty doakan.amin.amin amin.
 :)


p/s:sakit pinggang sebab cuci periuk besar punya !

No comments:

Post a Comment