Photobucket Photobucket Photobucket

Terima Kasih Mac !

"Di antara bulan pada tahun ini ialah bulan paling indah dalam hidupku"

# Bulan yang memberi aku 1000 senyuman.

Ehem.siapa perasan yang hari ne dah 31 march.Alahai kejap je rasa bulan ne nak berlalu tak lama lagi.tak percaya cuba pegi tengok calendar and kata ala.dah nak masuk April.hehehe ! ^=^
Bulan ne memberi aku sejuta kenangan yang terindah dalam hidup ku.Aku bersyukur mengakat tangan serta berdoa kepadaNYA ;)

Banyak kenangan yang telah  mencorak hatiku berlaku pada bulan ne . So pada akhir bulan Mac nie aku nak cengithaaa kenangan yang terindah dalam hidupku , Antaranya ;

1# Pertengahan bulan ne merupakan satu peristiwa nombor dalam hidupku akan berubah.Umur aku telah meningkat setahun bukan dua tahun ye.Hikhikhik.Sebelum tibanya tarikh tu aku berdoakan supaya aku dicorakkan dengan kenangan yang terindah.

2#Bulan ne telah tunjuk yang aku pada tahun nie cukup untuk mengundi..HAHA.Baik aku akan mendaftar sebagai pengundi nanti.Insyallah.eh *wajib ye sara* ;)

3#Dimana seseorang yang pernah rapat dengan aku pada ketika dulu..kini telah kembali bersama.Aku bersyukur kepada ALLAH yang telah membuka HATI kami untuk seperti 5 tahun dulu.Alhamdullilah sekarang aku dan dia telah terbuka hati dan boleh berkoangsi apa sahaja dan aku berasa gembira ^=^

4# 15hb : Eh! woot..woot tarikh ne yang paling istimewa bagi aku.birthday aku yang ke -21 weyh ! muda lagi weyh . masih kecik tak tinggi-tinggi lagi . hikkss. alhamdullilah aku dapat banyak sangat hadiah dari abah mama abg and dapat wish dari kawan-kawan yang tersayang dan insan-insan yang aku sayang.terima kasih !

5 #16 hb : satu pertemuan yang tak dijangka telah berlaku dimana seorang kawan yang telah lama terpisah dan kini kembali bertemu kembali.Alhamdullilah kami kembali dengan kegembiraan dan aku dapat hadiah dari insan itu.terima kasih sangat..aku amat menghargainya kawan. =)

6 #Terima kasih Allah kerana mempertemukan perjanjian di antara aku dengan sang BFF aku Ekin.Yeayy dapat dating dengan die plus celebrate ala-ala gitu dengan die.hehe..dapat dating tengok wayang and yang paling best masa nak balik lepak dekat pantai sang BFF bagi aku supriseee hadiah..weee sukaaaa..thanks gilaa suka..thank taw Ekin my BFF :)


# Weee...sukaa dapat dating dengan Ekin.Thanks belanja wayang hari tu :)

# woot...lagi happy dapat hadiah ne dari Ekin..hehehe :)
Thank youuuu dear :)

7#bulan ne membuat hati yang kecil ne mula terbit rasa keinsafan.semoga aku kekal mengenal keinsafan sepanjang aku hidup di bumi ALLAH ne :)

8#Hati aku mula merasakan sesuatu yang paling terindah setelah kenangan-kenangan di atas memberi aku seribu kenangan.Alhamdullilah :)

9#Akhir sekali bulan ne telah membuka hati ne dengan luas untuk mendalami serta memperbetulkan apa yang telah ditetapkan olehALLAH dan aku mula membeli buku-buku untuk tingkatkan diri aku ne dari pelbagai segi.Daokan aku untuk berterusan begini sehingga akhir hayat okey !







No comments:

Post a Comment