Photobucket Photobucket Photobucket

Bergerak sendiri?

is listening to;Stronger-Kelly Clarkson

 Hauuuuchhuummmmm...Fuhhh..Dah lama gila aku tak update.Buka blog dah tercari-cari mana la dashboard. hikhik..
April fooollll update tak menyemak pun dekat blog nie..maaf wahai blog.=-=
Semenjak aku dah berpindah ke rumah sewa baru nie..serious tak punya masa..balik kelas,tido and pergi kelas..Ohh ya.sekarang aku dah berada di semester 5 dan tak lama lagi dah nak final ! gila cepat kan.=-=
Tapi alhamdullilah semua prensention dah selesai and mulai sekarang dah kena buat notes and hafal untuk final on 15th and 18th May nie.Okey serious cuak. =-=

Eh! ceeeritaa atas macam dah lari tajuk kan.Actually nak share pengalaman semalam. Semalam aku rasa,aku berjaya bergerak sendiri pergi ke KL.Oyeaah bukan nak heboh pe tapi bagi aku,aku nak kata"cayalah" sebab boleh bawa dua insan yang lain tanpa sesat . hikhik.Pegi jalan-jalan sampai kaki penat . hehe..Sampai hari ne rasa confident tu tinggi.Ada sesetengah orang cakap "kalau kita tak percaya pada diri,tak akan dapat apa yang kita hajati".kan..kan ? :)

So dari sekarang aku dah tanam semangat tu lagi tinggi dari dulu..oyeaahhh :)

Eh ! Semalam baru berkesempatan breakfast dekat MCD ! Gila sedap even frust sebab bukan RM 2.99 !


#with dua insan tu..wanie and azmi :)


p/s:wooot..wooot..lepas nie boleh jalan-jalan sendiri tanpa susah kan orang lain.Sekarang simpan duit and shopping..hikhik ;D

No comments:

Post a Comment