Photobucket Photobucket Photobucket

Eh!Happy Birthday budak !

Assalamualaikum


Alhamdullilah aku mengangkat tangan dan berdoa kepada Allah kerana telah memanjangkan usia ku untuk meneruskan kehidupan yang telah ditetapkan olehnya..Amin Ya rabbal Al-Amin.

Setiap tahun akan munculnya bulan 3 iaitu bulan Mac dan akan muncul lah tarikh 15 Mac yang telah dihighlight oleh insan-insan yang aku teramat sayang.Alhamdullilah..

Bagi aku setiap tahun akan mempunyai satu perubahan yang kadang-kadang kita sendiri tidak dapat dijangka sama ada kan berlaku perkara yang amat terindah ataupun disebaliknya.Tapi sudah tentu setiap insan mahukan satu kenangan yang kan memberi 1000 kenangan dalam hidup mereka apabila munculnya tarikh yang tercatat bagi mereka.

Eh ! petang 14 march tu aku da dapat suprisee dari mama and abah.Wah mereka sangat pandai buat suprisee kali ne.Hikkkkss thummbss up..Yeayy masuk bilik tengok atas katil ada hadiah sebesar kotak kasut.Pergh..memang terus jerit nama mama and abah.diaorang suruh buka kotak tu and ternampak wahh ada Jeans and Blouse "I LOVE MY BOYFRIEND" from Forever 21.pergh gilaa suka !Thanks mama and abah :)
1# hadiah dari mama n abah :)

Tepat jam pukul 12.00 tgh malam aku dapat call dari si dia..Alahai berharap sangat dapat wishes and nyanyikan lagu tapi disebaliknya.Si dia suruh on lappy and si dia cakap ada someone ceroboh group kami.Hikss..bila buka lahai ternampak da special video dari si dia.Ada semua pic aku and wishes dalam versi korea.alahai nak je nangis masa tu.^_^ but im so thankful sebab buatkan suprise  and esoknya belanja western food and teman tengok wayang John Carter.hehe Thanks Dear.Love you.

Lepas tu,dapat call dari my sis Boo Wannie.Sis Wannie nyanyikan lagu happy birthday.woot..woot suka sangat.Lagi rasa nak nangis.Hehe..Thanks sis and sis da bagi present jugakk.:)) sukaa blouse tu tau sis.hehe :)


2# Blouse belang-belang tu sis wannie kasi..hikss :)

Esok tu dapat call and mesej yang sangat banyak.siap ada nyanyikan lagu..Thanks sangat.Yang  wish dekat Fb thanks sangat-sangat korang eh.hehe..rasa happy sangat..wishes dekat twitter..alahai terima kasih jugak eh..suka sangat..Tak sangka sangat ramai gila wish dekat aku..rasa syukur sangat-sangat. =)

Nak jugak thanks dekat bro aku sebab beli jugak hadiah dekat aku.hehe.die bawa aku and suruh pilih apa yang aku nak.hihihi..Ne lah saat yang aku suka.setahun sekali je . Semalam jugak lepas habis shopping dekat IKEA bro ajak aku pegi pilih apa yang nak dekat The Curve tu. hehe :)

3# hehe.dapat dua helai baju COTTON ON dari bro..Thanks Bro.
COTTON ON dah jadi fav dah bagi aku . Hehe :)

Eh ! aku dah umur 21 eh . dah boleh pergi register mengundi nanti. hehe.Alhamdullilah bila dah menjangkau umur 21 ne semuanya baik hendaknya dan bersyukur sangat.terlalu banyak perkara yang terindah berlaku dalam hidup aku :)

p/s:woot..woot..sorry lambat update for birthday sebab 3 hari beturut-turut celebrate birthday.Malam ne baru berpeluang nak update.Lepas ne busy dengan Semester Baru :)
Eh ! tunggu aku nak update lagi cacatan yang terindah aku bulan ne :)







No comments:

Post a Comment