Photobucket Photobucket Photobucket

Awak,Saya & Febuari

Assalamualaikum..

Salam sabtu.wah. hari ini hari minggu duduk hostel je kan tak pergi mana pun.selalu nya mesti jumaat dah balik klang and kalau tak pergi amek stok dekat KL.tapi minggu tak pergi mana sebab perlu siapkan assiggment yang perlu dihantar isnin nie.ohh acc tolong mudahkan kerjaku.ya aku mengaku aku tak teror acc tapi kalau kita tak cuba macam mana nak berjaya kan.haha..amin kan tangan sama-sama.amin.ok stop aku nak merepek.=-=


# hey febuary sayasayangkamu :)

Febuary.Eh kejap je sekarang dah dekat pertengahan feb. cepatnya masa berlalu..sekarang makin besar aku nie makin cepat je masa datang dan berlalu sepantas kilat.hukhuk.Bulan nie da dua tarikh perkara penting dalam diary feb aku.



1#eh.bulan nie bulan birthday awak kan.even dekat hujung bulan tapi xtau nape saye rase excited sgt.hehe..tapi mase tu kita jauh kan.huhu..tapi saya pulak rasa tak sabar.hehe..woot..woot tak sabar lah awak.

2#waa..bulan nie aku dah start FINAL EXAM semester 4..eh lagi satu final exam aku sama date jugak ngan birthday si dia..whoaaa...cabaran ini . haha..tapi dari sekarang aku dah kena mula study(woot study lah sgt..hikhik)..yeaaahh tolong beri semangat dekat aku supaya aku study dengan jayanya..nak jugak..hehe..Doakan aku supaya aku nie rajin buka mata hingga lewat malam. ;p

:ok..itu saje..kalo rasa aku merepek pun layan je eh..hehe..peace :) :

2 comments: