Sentap ! Sentap ! Sentap !

Boleh tak aku nak kata aku SENTAP dengan seseorang??
Kali ini memang aku SENTAP sangat-sangat dengan seseorang,
Dah lama aku sabar dengan dia,
Dah lama aku tutup kemarahan aku dekat dia sebab dia terlalu rapat dengan aku,
Aku malas nak tunjuk itu semua,
Aku nie malas nak wat muka depan2,
Sebab sekarang aku tak nak dah terapkan perangai macam tu,
Tapi kali ini macam terpaksa aku buat muka dekat dia,
Bagi korang perlu ke kita rapat lagi dengan orang macam tu?
INGATLAH ada perkara lagiPENTING dari kau buat 2.
Aku dah penat lah bersabar.
Ya ALLAH aku bukan ingin menghina sesiapa tapi aku hanya ingin memberi kesedaran kepadanya!
Ampunilah kalau aku ada terkasar dengan ayat diatas.

No comments:

Post a Comment