Photobucket Photobucket Photobucket

eee...sukaaa BUTTON !


Saya SUKA Button! LOVE Button !

:) hellorrrr...
saya ada BUTTON...
ini antara koleksi saya..:)
ada lagi koleksi saya di bawah tu :)
HEHE ;D




*eh..eh..tolong abaikan harga di atas tau*
hehe :)


Nie Tuan Punya Blog

*Buat CUTE je 2*
HAHA


Nie Fuzza AZHAR

*Comel kan die pakai*



Nie Ainie YUSOF

*Die pakai dekat jaket*
*nampak style kan*

----------------------------------------------------

*Die pakai banyak BUTTON and cute kan! kan!*

Kalau saya kata saya suka BUTTON awak pelik tak?
BUTTON! BUTTON! BUTTON! BUTTON! BUTTON! 
Ye.memang ramai di kalangan aku pelik bila aku kata " I LOVE BUTTON" dekat status Facebook .
Ada yang kata,"eh..kenapa suka button"
"haaaaa...benda apa button 2"
macam2 la lagi soalan yang diaorg tny..
kalau tak percaya pegi MUKABUKU aku eh...:p
Korang yang suka benda yang pelik-pelik and pandai geledah2 dekat BLOG yang FAMOUS.
Mesti dapat tahu and mesti sukaaaaaa BUTTON macam HOTCHIC! :) HAHA

BUTTON yang aku suka nie sangat comel and tercomel2 bile rasa...
haaa?COMEL?Aku COMEL?
ohhh.sikit je kot bile pakai ternampak macam comeyss...HAHA
Dekat atas tu aku tunjuk Button Kesayangan aku ! hehe
-----------------------
yeaayy..aku suka button.
Lepas nie nak kumpul banyak-banyak macam dalam guni....
HAHA...
Nak pergi UPTOWN beli banyak-banyak..
Tak rasa rugi pun sebab BUTTON cantik..:)
:)




1 comment:

  1. huhuu....like butt0n ekk??
    cm 2 sy p0n nk gk 1...heee.
    bli t0k sy ek...ehehe.:p
    kt png bla mn byk jual butt0n2 2 yerk??

    ReplyDelete