Awak ! :D

Awak..Awak...Awak Dengar tak?
Saya harap Awak dengar...
Saya harap Awak buka la blog saya nie...
Sebab saya nak tunjuk dekat Awak yang dekat bawah nie...
Saya post ini sebab saya dah dapat apa yang HATI dan JIWA saya nak bagitau Awak..
Awak..
Awak...
Awak...
Awak bace lah setiap ungkapan di bawah...
Setiap ungkapan ini sama macam lahir kata-kata dari hati saya untuk Awak...
Awak bace dan Hayati ye :)
Terima Kasih Awak.
=)
  
SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
EDRY ABDUL HALIM
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saya sukaaa lagu nie...
sebab ape saya sukaaaaa?
sebab saya suka lah...
sebab lagu ini tersangatlah sesuai dengan keadaan saya yang kadang2 tak ok beberapa hari ini...
sebab apa?sebab saya je yang tahu .
so sesiapa yang SENASIB saya jom kita menghayati lagu ini..
:It MEAN's to my Heart and Soul:
:))

No comments:

Post a Comment