Photobucket Photobucket Photobucket

Shopping ONLINE??? How ?

How ? How? How?
------------------------------------------
Mesti korang pun tak faham kenapa aku letak title SHOPPING ONLINE?
Ini semua ada kena mengena,sangkut menyakut ,sidai menyidai dengan PROJEK !
Dan bukan ASSIGMENT ye..so boleh bayangkan kan aku terlampau BUSY sangat2 sem ini.:(
Tapi aku nak kena tetap jugak beli  SHOPPING ONLINE untuk Projek e-commerce !
Aku di beri tugas bersama-sama 2 kawan aku yang lain untuk beli barang ONLINE?
---------------------------------------------
Haaa..barang online? beli dekat blog? macam mana nak beli? aku takut kena tipu !
Blog mana yang boleh percaya? blog mana yang jual murah2?blog mana yang free postage?(*oppss) blog yang mana barang cepat sampai? fuhh..itu semua dalam fikiran aku .sebab aku tak nak kena tipu ! kalau kena tipu tak ke jadi masalah ! kan..kan..kan  ;D
korang mesti penah kan? bagi la suggestion dekat aku..hee..boleh?boleh?boleh?
please!please!please!please!
--------------------------------------------------------------
 Fuyoooo ! banyaknyeee...mana satu aku dan kawan aku nak beli nieeee !

blink!blink!blink!
-----------------------------------------
Insyallah aku akan fikir dan fikir dan fikir untuk pilih yang benar2 "LAKU"..nak  bershopping habisan dekat blog online nie :p
 D .O .A KAN YE :)))))


No comments:

Post a Comment