Photobucket Photobucket Photobucket

Mahu Ketemu-Temu :)

Assalamualaikum semua ! sihat x ? harap follower saya semua sihat ye..saya sihat je..amin ! wah tetiba rasa teramat sunyi sangat-sangat..buka tutup fb..bosan pulak ! mengUPDATE blog lah nampaknya . tekan-tekan keypad jom . ! Mari sini Mari saya nak cerita pasal tajuk entry saya ya MAHU KETEMU-TEMU ! Ye..nak sangat jumpa BFF saya yang cute miut sentiasa..ceh..mesti die kembang baca nie..aik..aik ekin jangan kembang-kembang ya..Cooveeerr sikit tu walaupun aku tak nampak ! hehe . ohh..lupa pulak nama gadis yang berposing di atas tu NURUL ASYIKIN ya ! comel kan dari saya ! cehh waah... :) die ada jauh sangat..dekat ipoh tuu... saya sayang sangat dekat die..semua masalah saya kalau saya tak boleh nak simpan mesti cerita dekat dia ..Story macam2 cerita ..kami mula rapat sangat selepas tamat form 5..bila kami berjauh kami mula rapat tapi sayangnya kami langsung tak dapat peluang nak BERJUMPA !arghhh..rasa macam nak menagis je bila tak dapat ketemu !ohh I MISS YOUUU ! SO..nak sangat ketemu kamu wahai ekin..nanti kita jumpa ya...hangout sehabis-habis ye :) muuaaacckkss :))

1 comment:

  1. 0owwhhh...da lme wt kje neyh??
    curi pic sy ekkk??hehehehe
    tp thnx yerk...:p
    sy p0n rndu awk jua....
    2 laa kn, ble la leh jmp neyh??
    x sbr nye nk jmp....
    nt jmp kita kua jgn blek2 dh k...??hehehe

    ReplyDelete