Photobucket Photobucket Photobucket

Bila" DOWN" dan Terjawab



||
||
||
||
||
||
||
     i feelsDOWN right now ! :(
||
||
||
Aku terasa sangat down sekarang ,
Aku down sebab perkara yang kedua kali jadi dekat aku semalam ,
Jadi apa?Mengapa jadi?
Semua terjawab dalam ketiduran lena aku semalam,
Sudah dua malam aku mimpi perkara yang sama,
Setelah sekian berminggu aku tutup semua kesedihan aku,
Yang membuat rakan-rakan aku tidak perasan .
Ya ! memang mereka tidak perasan sebab aku tidak suka menunjuk kesedihan aku depan mereka ,
Aku ketawa,aku gembira depan mereka,
Aku memberi respon yang terbaik,
Tetapi bila dalam ketiduran air mata aku mengalir setelah seharian aku simpan,
Ini kerana DIA muncul dalam mimpi aku ,
DIA melambai2 kepadaku .
Macam-macam dia ungkapkan kepadaku ,
Mungkin tak ada sesiapa yang percaya ini berlaku,
Mungkin hanya kata "itu mimpi saja lah " ,
Tapi bagi aku,mimpi itu terlalu bermakna kepadaku,
Kadang kala ingin setiap malam mendapat mimpi sebegitu,
Kerna aku mungkin tidak dapat bertemu DIA lagi ,
TAPI ITU BUKAN YANG KU MAHU ,
Tapi tidak ada yang boleh mengubahnya,
Tidak ada masa yang boleh berputar ,
Hanya air mata yang menjawabnya ;
Dalam keadaan  seindah petang ini diriku terbayang diriNYA .
Aku jugak sesekali cuba untuk menutup kesedihan aku kepadanya,
Kerna aku sekarang berdoa agar Dia nun jauh di sana sentiasa mendapat
KEBAHAGIAAN dan KERAHMATAN .
Amin.
:justonewordiloveyou: 
:)) 

No comments:

Post a Comment