Photobucket Photobucket Photobucket

Sihat Santai..Mentor Mentee :) gila suka !

Assalamualaikum...

Hey sihat ke you alls ?
Sebenarnya hari-hari memang nak update blog tapi i have no idea! *blurr*
Minggu lepas busy dengan mid-sem..ouh..alhamdullilah dah jawab semua paper even aku tetap kesian dekat dua orang kawan aku diaorang silap masa masa paper akaun.Sabar ye korang ! . =-=  Fokus on our final okey ? 

ohhh..tapi minggu nie aku tersangat teruja sebab ada program mentor-mentee ! Weyh sumpah aku suka.Program mentor mentee nie macam program diantara student dengan lecturer.Aku dah lama nak sangat plan dengan mentor buat aktiviti macam nie.Tengok-tengok mentor ajak meeting cakap nak buat aktiviti "Sihat Santai".Ok lah tu kan..ada jugak aktiviti aku nie sabtu and ahad dari duduk dekat rumah tak buat apa.hehe..Best la terasa macam aku time zaman sekolah bagun pagi-pagi..pakai track-suit,tudung bawal putih,kasut sport and pada hari tu memang aku macam budak sekolah ok ! HAHA..muda giteww ;p

Aktiviti pun aktiviti yang happening..boleh ketawa-ketawa.kotorkan baju bermandikan tepung,makan tepung..eww..aku geli tepung terus bila tepung masuk mulut aku carilah air..hikhikhik...main belon dalam air and baling2..duduk dalam group selesaikan kertas jdikan beg.weyh..sumpah macam zaman sekolah dulu tau . *mood rindu zaman sekolah*. yang paling best dapat meet kawan baru dari mentee lecturer lain..hehe..diaorang sporting habis macam dah kenal lama kot...cayalah korang ! Hope next time jumpa lagi ye..hehe :)

Bosan  kan kalau baca takde picture..nah aku tunjuk eh :


1# WAJIB ! tuan punya blog semangat sukan !
Turun 4 KG ker ? HAHA


2# Shima with Mar :)
Jog jugak..keje gelak je kite nie kan..
haha ;p

3# Yeayyyy..mentor saya and menteenya semangat mula nak jogging ;p
Kuruskan badan semuaaa!oyeeahh..oyeaahh.. Hehehe


4# our group !! oyeeeahh..menang no 1 dari belakang okey ! HAHA



5# ala..strecthing boleh ada dekat bawah pulak..hehe..
;p


6#Oyeaaahh..Sihat Santai Team Mentor-Mentee :)

No comments:

Post a Comment