Photobucket Photobucket Photobucket

Boo Wannie Burn !

Assalammualaikum

" ada KIMIA"

 "ada KIMIA".Macam pelik je bunyi Kimia nie.
Ingat sekarang kau-kau dan aku ada dalam kelas ke nak belajar Kimia.Bukan ok.
Ok..ok..sekarang tutup cerita pasal yang aku merepek 2 eh ! Fullstop.

"Kenapa dengan KIMIA"

"dia dah ada KIMIA dengan aku".Dia yang aku maksudkan adalah seorang gadis yang rapat sangat-sangat dengan aku sejak aku study dekat shah alam ini.Even dia stay dekat Klang tapi kalau aku ada peluang untuk pulang hari minggu,aku akan pulang kerumahnya.Sudah semestinya dia tak bosan bila aku pulang ke rumahnya.

"dia BOO WANNIE BURN"

"dia BOO WANNIE BURN" ! ya itu gelaran yang ramai orang panggil dekat dia.even kawan-kawan dia sekalipun mahupun yang kenal atau tidak.cehh..dia seorang gadis yang tinggi sangat ok merangkap sepupu paling aku rapat sekarang.ya! sudah tentu aku jelous dengan ketinggiannya sebab bila berjalan dengannya aku pendek.HAHA.dia berpijak di bumi yang nyata ini pada 1994.Birthday dia juga sama Bulan dengan aku tapi lain tarikh.Persamaan jugak kan.Sebab itu "kami ada KIMIA".

Nie la BOO WANNIE BURN ;)
comel kan :p



"dulu TAK RAPAT tapi sekarang ada KIMIA"

"dulu TAK RAPAT tapi sekarang ada KIMIA".Ketika satu masa dulu aku dengan dia membesar bersama sehingga aku berumur 3 tahun.Lepas itu kami tidak lagi membesar bersama.Tapi mase 2 sumpah kitaorang memang tak ada KIMIA.Dia dengan aku akan sentiasa cemburu antara satu sama lain.Dia dan aku tak boleh tengok salah seorang ada lebih.Confirm aku atau dia akan menangis.Ya,kami masing-masing CEMBURU KUAT!Tapi aku lah paling cemburu dengan dia.Bila aku tengok gambar kami masa kecik,memang nampak aku nakal ok.hehe..tapi itu dulu.Sekarang KAMI DAH ADA KIMIA.Kami jauh berbeza dengan dulu sebab sekarang masing-masing dah besar dan dah boleh fikir.Aku rasa sekarang aku dan dia mempunyai minat yang sama sebab apa AKU SUKA DIA PUN SUKA.Aku sekarang bila diberi peluang kami akan keluar bershopping bersama,tengok wayang ,chill bersama dan paling penting aku dan dia tak boleh berpisah dengan CAMWHORE.wajib okey ! you are my ever sista okey !Love youuu :)


: ternyata aku sangat nakal dengan die:
hehe



:Bila kami meningkat dewasa :





: I LOVE YOUUUUU BOO WANNIE BURN :

1 comment:

  1. untung kan kalo ada owg syg...
    jgn mara sye ckp cam nie..
    sye ckp coz sye x dpt rse ape yg anda rase...
    saye hidup berhijrah...
    sepupu kerabat pon x rapat sgt...
    ape2 pon sye ber syukur dpt bace story awk...
    skuang2nye,sye dpt bayang kan ape yg awak dpt...
    =)...
    ahamdulillah~~!!

    ReplyDelete