KL GANGSTER !


Helooowrrr.. :)

KL GANGSTER ! KL GANGSTER ! KL GANGSTER !
Filem yang ditunggu oleh semua orang untuk memenuhkan semua panggung termasuk aku.hihihi.

Tercapai jugak nak tengok cerita dari tak dapat tengok..hehe
Sebab apa? Sebab takut macam halangan yang muncul dan bakal muncul.
Tapi itu semua kuasa ALLAH SWT.
Ouh..okey semalam aku telah diajak oleh si dia nak tengok cerita diatas.
So..di kira plan last minute la..i loike! HAHA.
Kitaorang tengok dekat Bukit Raja.HAHA..
Sebab situ macam dah tempat fav atau wajib kitaorang nak tengok wayang.
Kalo pegi tempat lain confirm tak sempat masuk panggung ! HAHA
Aku nak bagi 5 bintang lah filem nie.
Kira berbaloi-baloi lah aku aku tunggu berbulan nak tengok cite nie.
Aku dah suka jatuh hati limpa semua dekat ARRON AZIZ okey .
Lagi-lagi aku suka sound efffect dia..fuh..terkelip2 mata aku .
Aku suka cerita nie sebab da abg Zizan sebab dia paling lawak.sukalah..hehe
tersangat Best okey .
Terima kasih pada yang belanja..hehe
Korang-korang yang belum tengok cite nie lagi pergi la tengok .
Tak rugi pun.Kita mesti sokong Filem Malaysia ! cehh ! :)

1 comment:

  1. crita nye sebenar nye benar ada dalam malaysia..
    kita je yg x perasan...
    bru2 nie sye ada ikut ke majlis makan malam...
    rupe2nye,bru sye faham yg itu bkn sekadar majlis makan2 yg di bayangkan...

    ReplyDelete